Waardige trends? Of gewoon mode.

We kennen allemaal de krankzinnige sneaker trend. Maar is het dan wel zo speciaal?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in begin ook niet helemaal weg van was, maar nu? Ik ben er helemaal dol op! Als je ze goed combineert natuurlijk.

Ik heb zelf maar 1 paar sneakers en dat zijn de Nike Air Force sneakers, de witte variant. Zelf heb ik niet zo heel veel verstand van al de soorten en kleuren maar ik was wel op zoek. Ik wou zeker en vast een paar sneakers proberen om er later mijn oordeel over te geven en ik moet zeggen, ze bevallen me heel goed!

11198479_1750914368468884_281408791_n

Ze lopen goed, ze zien er goed uit en ze passen bij alles! Een paar sneakers in je schoenen stash is zeker een must!

Als je zelf nog geen sneakers hebt moet je er zeker geen kopen omdat iedereen ze draagt, maar als je ze eens wil proberen zou ik je aanraden eens tussen te solden te neuzen en misschien vind je aan een spotprijs wel jouw ding! Alleen zo kan je weten of sneakers jouw ding zijn.


2 thoughts on “Waardige trends? Of gewoon mode.

Leave a comment